Výměna drážkového (klínového) řemenu a kladek 1.8 TDDi

Jedná se o výměnu na dieselu 1.8tddi bez klimatizace(je tam jen méně kladek/řemenic).
Nové díly:


Sundáme kryt motoru:


U podběhu používám pro vyšroubování vrutu malou ráčnu:


Pro více místa uvolníme nádrž chladící směsi:


Dáme na stranu:


Vyndáme starý klínový řemen


Povolíme a sundáme vodící kladku(plechovou):


Kladka je dole


Nová kladka na místě:


A teď jsem se pustil do kladky napínáku, ale je tam menší problém, viz obrázek:


Museli jsme přizvednout motor o cca2-3cm a trochu šoupnout, aby šla kladka dolu

Zvednutý motor:


Kladka šla dolu, neztratit původní šroub a podložku, ty je nutné použít u té plastové kladky z benzínu 1.8L.
Tady je původní kladka napínáku a vyndané díly z nové kladky:


Kladku utáhneme, nasadíme klínový řemen a dále postupujeme v opačném pořadí.
Poznámka: finis kód kladky(řemenice) vhodné pro napínák je 1114544.
Tady na fóru už jsou o tom příspěvky. A opravdu to funguje.
Ceny:

řemen 376,-Kč
řemenice hnacího řemene (vodící) prům.90mm 895,-Kč
řemenice z benzínu 1.8L použitá na kladku napínaku 653,-Kč

Zdroj: http://www.ford-focus.cz

Autor: carlos

Přímý odkaz: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=180&t=15076

Sdílej na...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest