Vyčištění škrtící klapky 1.8 16V 92kW Focus C-max

Po občasných špatných startech a kolísání volnoběžných otáček jsem se rozhodl konečně vyčistit škrtící klapku. Jejím vyčištěním se dostavil žádaný efekt. Perfektní starty a otáčky drží jak přibité

Co je potřeba :

oříšek M8
pokud máte ještě origo svorky na sacím potrubí, tak si pořiďte 2 šroubovací svorky
velikosti 60-80mm
čistič karburátorů
štětec,hadr

Postup:

1-odpojíme baterii

2- sundáme krycí plast motoru

3-rozděláme svorky na sacím potrubí, já měl origo tak jsem je nahradil šroubovací sponkou
60-80mm, potrubí sundáme.

4-odpojíme konektor od klapky: vysuneme tu červenou pojistku směrem doprava, a pak následně ze
předu zmáčkneme konektor a vysuneme ho.

5-odšroubujeme 4 šrouby pomocí oříšku M8 (klíč tam je jen pro znázornění čísla šroubu)

6-sundáme klapku.


ta kovová trubička by měla být vyústění EGR ventilu, pěkně to tam vše zasviní

7-opatrně sundáme těsnění (u mě bylo zelené)

8- můžeme se pustit do čištění hlavně nepoužívat žádné násilí, jde to samo dolů.


a zde je jak nová

Klapka byla z druhé strany pěkně černá. Ani jsem se ji nedivil, že se ji nechtělo pořádně makat.

Pro montáž použijte obrácený postup.

A hurá na testovací jízdu

Zdroj: http://www.ford-focus.cz

Autor: 1honzik1

Přímý odkaz: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=181&t=42818

Sdílej na...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest